Marketing
Analytics
Klanten activeren
Organisaties met de beste datastrategie en analyse capaciteit zijn aan de winnende hand.
Portfolio’s optimaliseren
Succesvolle marketeers sturen niet enkel op gut feeling, maar maken het verschil met data-driven insights.
Winst maximaliseren
Wij zijn professionals op het gebied van data analytics, technologie en domeinkennis.
















Insights
Kloppend Marketinghart vraagt om datagedreven beslissingen
Met samenwerkingen kom je tot betere inzichten, beamen Herman Knul, databasemarketeer bij de Hartstichting en William Elferink, datascientist bij Whayle. Voor de Hartstichting staat het belang van hun stichting en donateurs hoog in het vaandel, en Whayle’s missie om data in te zetten voor deze belangen creëert een soepele samenwerking tussen de twee partijen. Herman en William spelen hierin de hoofdrol, en werken samen aan hun gedeelde passie om bruikbare inzichten uit data te halen om daarbij betere beslissingen te kunnen nemen.
Spelen om te overleven
Walvissen spelen van jongs af aan en houden dat de rest van hun leven vol. Het heeft een belangrijke functie in hun overlevingsstrategie. Door te spelen kunnen ze zonder grote risico’s van elkaar leren en nieuwe dingen ontdekken in hun omgeving. Het zorgt ervoor dat ze goed zijn voorbereid als het er echt om gaat.
Be a Henry
“Als ik had gevraagd wat mensen willen, dan hadden ze snellere paarden gezegd.”
Deze beroemde uitspraak wordt toegeschreven aan Henry Ford. Hij verdreef paarden uit het straatbeeld met massaal geproduceerde zwarte auto’s, de Model T. Destijds een disruptieve innovatie van een visionair ondernemer zonder dat er geavanceerde data analytics aan te pas kwam.